środa, 3 sierpnia 2016

Claresa. Nowy lakier hybrydowy 403 RED DOLPHIN

Witacie Kochane :*


W końcu odzyskałam dostęp do internetu. I postanowiłam sobie kupić jakiś nowy lakier hybrydowy.
Tm razem postawiłam na markę Claresa. Nie jest to jeszcze mocno znana firma, ale zapowiada się obiecująco. Kontakt ze sprzedającym jest bardzo dobry, jakoś obsługi na najwyższym poziomie, a paczuszki są bardzo dobrze zapakowane.


Lakiery same w sobie są bardzo dobrej jakości i mają świetne krycie.odpowiedniej gęstości i dobrze się je nakłada na paznokcie. Utrzymują się wystarczająco długo. U mnie bez najmniejszych problemów wytrzymał 2 tyg. Na pewno można je ponosić dłużej, o ile komuś nie przeszkadza duży odrost.
Te lakiery również współpracują z innymi markami, więc bez najmniejszych obaw możemy je łączyć z bazą i topem innych firm.
Zmywanie tych lakierów jest o wiele przyjemniejsze niż Semilac'a. Schodzą po krótszym czasie czasie moczenia w acetonie i o wiele łatwiej.



Duży plus za wygodny pędzelek z cieńszym uchwytem niż spotykamy w lakierach Semilac. Buteleczka jest (chyba?) wykonana z plastiku, przez co jest sporo lżejsza i chętniej zabierzemy ją w podróż. Pojemność to 7ml.

Ciekawym chwytem tej marki są również nazwy kolorów. Wszystkie są oryginalne i niespotykane. Jako przykład podam Wam zaledwie niektóre RED DOLPHIN (mój czerwony),  GREEN MOUSE (miętowy), PINK SNAKE (pudrowy) i wiele innych :D


Tak, wiem że te "cyrkonie" wyglądają beznadziejnie. Użyłam ich pierwszy i ostatni raz. Niestety często tak bywa, że tani zakup jest do niczego :P


Marka Claresa często robi promocje na te lakiery, więc można je kupić za fajną cenę. Ja za swoje płaciłam po 16,99 zł, gdzie cena regularna to 26,99zł.

Jeżeli szukacie jakichś nowych lakierów hybrydowych to polecam odwiedzić ich stronę :)



18 komentarzy:

  1. Bardzo seksiasty kolorek! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolorek, muszę kupić sobie czerwień, zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię czerwień, ale taką bardziej, hm... malinową ;) Od kilku miesięcy zbieram się do kupienia lampy, ale nie wiem od czego zacząć, jaką wybrać, niby czytałam sporo opinii, ale tylko namieszały mi w głowie ;)
    I bardzo dziękuję za komentarz, było mi bardzo miło ;) Księgową nie jestem, ale głowę do finansów mam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobiecy kolorek! Spoko Ci to wyszło powiem :)

    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny jest ten lakier :) Czerwień na paznokciach zawsze bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham czerwień na ustach i na paznokciach, piękny efekt, jeszcze nie miałam tych hybryd . cyrkonie wcale nie wyglądają beznadziejnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ten kolor na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz częściej spotykam się z tą marką na blogach i bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna czerwień! Gdzie można dostać te lakiery? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej zamawiałam na stronie vithea.pl, a teraz robię zakupy na claresa.pl :)

      Usuń
  10. Kolor piękny! Ja właśnie trafiłam na artykuł o tych lakierach http://www.modoweinspiracje.pl/2016/09/23/claresa-lakiery-hybrydowe-nowa-marka-polskim-rynku/) i zastanawiam się czy naprawdę nie spróbować bo podobno nie uczulają tak jak Semilac, a jakościowo są bardzo dobre i faktycznie łatwiej je usunąć :)

    OdpowiedzUsuń