sobota, 24 września 2016

Moje nowe kolory lakierów Claresa

Cześć Kochane :*

Dzisiaj taki posta na szybko. :)

Chciałabym Wam pokazać moje nowe kolorki lakierów hybrydowych marki Claresa. 
Ostatnio trafiłam na super promocję, gdzie każdy lakier kosztował tylko 10 zł. Taka cena, że aż żal było nie skorzystać. Zdecydowałam się na 9 kolorków. W sumie teraz troszkę żałuję, że nie wybrałam więcej :D No ale już mówi się trudno....


Kolory na jakie się zdecydowałam to:
*404 Red Crocodile
*502 Pink Snake
*507 Pink Elephant
*402 Red Snake
*021 Yellow Rabbit
*309 Green Lion
*206 Brown Camel
*801 Black Rabbit
*904 Orange Crocodile

Zamówiłam sobie też wzorniki na ali już miesiąc temu, ale niestety jeszcze nie przyszły. Dlatego zawartość buteleczek jestem zmuszona pokazać Wam w taki, a nie inny sposób. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie. :P



Moim zdaniem kolory są cudne <3 Mimo trudności z wyborem ,co spowodowane było brakiem odpowiednich wzorników na stronie Claresa, jestem bardzo zadowolona. Teraz mam w czym wybierać i będę mogła tworzyć coraz bardziej zaawansowane zdobienia na paznokciach. Już nie mogę się doczekać malowania nimi paznokci :D

A jak Wam się podobają te kolorki? Który kolor Wam się najbardziej spodobał?

Buźka :*

3 komentarze:

  1. Fajne kolory, każdy ma swój urok, nie umiem jednego wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolekcja kolorów. Gdybym sama miała któryś wybrać - nie umiałabym się zdecydować!

    OdpowiedzUsuń
  3. 507 najpiękniejszy! Brałabym od razu, ale sama hybryd nie robię i to powstrzymuje mnie od zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń