niedziela, 9 października 2016

Watercolors Dreamcatcher Claresa 206 309 507

Witajcie Kochane :*

Dzisiaj prezentuję Wam moje kolejne wykonanie pazurków lakierami Claresa. Tym razem jednak zaszalałam i pokusiłam się o próbę wykonania efektu watercolors. Jako bazę w przypadku tych 4 paznokci użyłam kolorku Claresa 206, a na wierzch użyłam mieszanki kolorów Claresa 507 i 309. Pozostałe paznokcie pomalowałam lakierem 507.



Wzorki wykonałam za pomocą pisaka kreślarskiego. Boże co ja się namęczyłam z tymi wzorami na prawej ręce ehhhh.... Pomysł na ozdobienie paznokci podkradłam od Ladyaggu :) <Jeżeli to czytasz to mam nadzieję, że się nie obrazisz za "kradzież" pomysłu>




Koniec końców uważam, że paznokietki wyszły całkiem ładne.


Kolorek 507 jest cudny <3 Nigdy bym nie powiedziała, że aż ta mi się spodoba. Jest to taki piękny róż, nie za żywy i taki lekko przygaszony, ale piękny. Krycie ma bardzo dobre. Wystarczyły 2 warstwy do pełnego krycia. Malowało się bardzo wygodnie i bez najmniejszych problemów.


Natomiast kolorek 206 ma już słabe krycie. Po 3 warstwach w ciągu dalszym były prześwity. Nie zachwycił mnie ten kolorek :P Ale na pewno dam mu jeszcze szansę i spróbuję coś z nimi wymalować :D


5 komentarzy: