czwartek, 1 grudnia 2016

Lekko świąteczne paznokcie Claresa 402 01

Cześć Słoneczka :)

Przyszedł czas na zmianę paznokci i kolejną recenzję lakierów Claresa. Niby mam tylko 12 kolorków, a jeszcze nie wypróbowałam wszystkich :D Dzisiaj przyszedł czas na kolor 402.



Jest to taki żywy czerwony z domieszką pomarańczy. Bardzo fajny kolorek, jednak do pełnego krycia i zadowolenia mnie potrzebuję nałożyć 3 warstwy. Nałożyłam niestety 2 i przebijały mi końcówki, czego nie znoszę.
Lakiery bardzo dobrze się nosiły. Po ok 3 tygodniach moje paznokcie prezentują się tak:


Jako dodatek do tej pięknej czerwieni dodałam odrobinę złota, czyli kolorek 01 z Claresy. Drobinki cudnie się błyszczały i dodawały szaleństwa paznokciom. Bardzo lubię takie delikatne akcenty w moim manicure


Myślę, że zdjęcie po kilku tygodniach <w poście to 2 zdjęcie> oddaje najlepiej kolor tego lakieru.

Jak Wam się podoba efekt? Jakie teraz kolorki nosicie na swoich pazurkach? :)

Buźka :*

6 komentarzy:

  1. Piękny kolor i wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyszło zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny kolor , i jak długo się trzyma. Ja dopiero zaczęłam swoją przygode z pazurkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to, aby dobrze przygotować płytkę przed malowaniem. Dużo do trwałości daje również primer, ja stosuję bezkwasowy :)

      Usuń
  4. Śliczne pazurki! Czerwień zawsze będzie wyglądać klasycznie i elegancko :) Fajny pomysł z dodatkiem brokaciku na serdecznym palcu :)

    OdpowiedzUsuń