czwartek, 24 listopada 2016

6 par butów za 12 złotych

Cześć Kochani :*

Dzisiaj post zupełnie w innej tematyce. Piszę go na świeżo, tuż po przyjściu z zakupów. Chcę Wam pokazać moje najnowsze zdobycze lumpeksowe. Dzisiaj zaszalałam. Przeszłam samą siebie i kupiłam aż 6 par butów i to każda za zawrotną cenę 2 zł. Aż żal było nie brać :D

Zaczynamy....


Pierwsza para to śliczne rudo-pomarańczowe szpileczki marki SM New York w rozmiarze 39. Są mega wygodne i są to nowe buciki.Posiadają jeszcze wszystkie oryginalne naklejki.


Kolejna para to znowu szpileczki. Bardzo podobne do tych wcześniejszych, ale w pięknym fuksjowym kolorze. Te również są nowe, ale już pochodzą z New Look'a. Rozmiar 39


No i kolejne butki na wysokim obcasie. Te pochodzą już z Atmosphere i są już lekko używane. Myślę, że ktoś założył je max 2 razy. Wyczyścimy i będą jak mówki. Rozmiar 40
Czyż one nie są piękne? Mega mi się podobają, ale ze względu na ich kolor to nie wiem do czego mogłabym je zakładać. Ehh...za tą cenę to najwyżej je komuś oddam :D


Kolejne szpileczki z New Look'a. Tym razem piękne, klasyczne i eleganckie czółenka w czarnym kolorze. Wykonane są z lekko połyskującego materiału. Będą pasować na każdą okazję.
One również są w stanie idealnym, w sumie to nie widać na nich żadnych śladów noszenia. Myślę, że ktoś je kupił i sobie tylko stały w szafie :D Rozmiar 39

Teraz przejdźmy do bucików na zimę....


Botki UGG Australia. Bardzo wygodne, cieplusie i wyglądają na mało noszone. Duży plus jak dla mnie za podeszwę. Jest chropowata, dzięki czemu nie będę się bała w nich chodzić po śniegu. Obcas prawie nie wyczuwalny. Rozmiar 40.
W sumie to się zastanawiam czy to oryginalne UGG, ale jak za taką cenę to jestem zadowolona nawet z podróbek :D

No i już ostatnia para...


Te buciki są też w fajnym stanie. Prawie nie zniszczone. Oryginalnie pochodzą ze sklepu Firetrap i są w rozmiarze 39. Do tej pary nie jestem przekonana, ale jak nie ja to oddam je mamie. Myślę, że są całkiem fajne, mimo że nie widać tego zbytnio na zdjęciach.
Znacie tą markę FIRETRAP? Bo ja pierwszy raz spotkałam się z nią.


Trochę dzisiaj zaszalałam z zakupami :P Taka natura sroczki.

Oczywiście buciki jeszcze muszę wyczyścić i zdezynfekować, ale powoli. Najpierw musiałam się z Wami podzielić moim szczęściem :D

A Wy kupujecie w tego typu sklepach? Czy omijacie je szerokim łukiem? 

Buźka :*

10 komentarzy:

  1. Za tę cenę to warto:) Bardzo spodobały mi się klasyczne czarne szpilki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne łupy Ci się trafiły:) Ja czasem odwiedzam sh, ale rzadko kiedy trafiam na fajne buty;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak tu nie kochać SH? Świetna okazja :D Piękne buty.
    Zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fuksjowe są świetne :)) szkoda, że ja szpilek nosić nie mogę..... SH są genialne takie perełki w takiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda para za 12zł? :O Szok! Wyglądają jak nowe! Fuksjowe szpileczki najlepsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. UGG za 2 zł? No to muszę przyznać, łup roku :D Świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzecia para butów najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń