czwartek, 27 października 2016

Moje jesienne paznokcie Claresa 404 bordo

Cześć Słoneczka :)


Dzisiaj kolejny post z moimi paznokciami.
Tym razem postawiłam na jesienną kolorystykę i wybrałam piękne bordo marki Claresa. Kolorek ten to nr 404 o nazwie RED CROCODILE. Moim zdanie ten odcień jest piękny *.* no po prostu cudo <3


Niestety malowanie nie było już takie wspaniałe jak kolor lakieru. Do pełnego krycia, bez żadnych prześwitów potrzebowałam 3 warstwy. Niestety chcąc dokładnie pomalować całe paznokcie czasem dotknęłam leciutko lakierem skórek i nie można już było zbytnio usunąć go z nich, czego efektem pozostało wrażenie jakbym pozalewała je :(


Może z czasem nabiorę większej wprawy w malowaniu paznokci i będzie lepiej. W brew pozorom malowanie ciemnymi kolorami jest o wiele trudniejsze niż jasnymi. Przy nich widać każde lekkie niedociągnięcie bądź położenie w jakimś miejscu cieńszej/grubszej warstwy.



Oczywiście malowanie lewą ręką wyszło mi o wiele gorzej, z resztą co widać na załączonym obrazku.

Trzymając pędzelek ręka trzęsła mi się jak u zawodowego alkoholika  :D 



Co myślicie o tym kolorku? Podoba Wam się?

Jakie teraz macie kolorki na paznokciach?

Buźka :*

17 komentarzy:

  1. Obecnie na paznokciach mam Sodomę i Gomorę :D (nie polecam zdrapywać hybrydy, nawet ze stresu). Ale kolorek ładny. Lubię takie ciemniejsze odcienie. Pasują do bladych dłoni i są bardzo eleganckie.

    A co pijemy z takiego ładnego białego kubeczka/filiżaneczki? (nie mogę wywnioskować po zdjęciach co to za naczynie :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie chcę wiedzieć jaką krzywdę zrobiłabym swoim paznokciom zdrapując z nich hybrydę :P

      A na zdjęciach jet filiżanka, taka ciut grubsza przypominająca lekko kubek, oczywiście z kawusią :D

      Usuń
  2. Piękny kolor paznokci :) Idealny na jesień <3 :)


    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten kolor, nie widać niedociągnięć :) nie będę się wpatrywać :) Piękny kolor ale 3 warstwy masakra...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj kładę 3 warstwy dla świętego spokoju, ale w tym przypadku gdzieniegdzie widziałam prześwity i trzeba było :)

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się ten kolorek :) U mnie akurat na paznokciach różowo- fioletowe sweetaśne żele :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale narobiłaś mi ochoty na bordo ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kolory na paznokciach szczególnie jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolorek, ja też nie potrafię malować paznokci lewą ręką, cóż, trening czyni mistrza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie kolorki na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba takie bordo na paznokciach:) U mnie ostatnio króluje ciemny fiolet;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorek prześliczny :) Sama mam teraz na paznokciach podobny, ale wpadający w bardzo ciemny róż :)

    OdpowiedzUsuń