wtorek, 5 lipca 2016

Moje pierwsze hybrydy. Semilac Pink Peach Milk 047

Cześć Słoneczka :)


Długo zbierałam swój zestaw do robienia hybryd. Zaczęłam kolekcjonować wszystko już w marcu, bo to właśnie wtedy odkupiłam od jakiejś dziewczyny lampę. Trwało to tak długo, ponieważ chciałam jak najtaniej wszystko kupić.

Jak na razie mam tylko 1 kolorek z Semilac, ale kolekcja na pewno będzie się powiększać :)

Planuję w tym miesiącu kupić sobie jakieś nowe 2 kolorki, ale na pewno nie z Semilaca. Zastanawiam się na Cosmetics Zone i Claresa. Miałyście do czynienia z tymi lakierami? Które polecacie?


Niestety zapomniałam zrobić ładne zdjęcia tuż po zrobieniu moich pierwszych własnoręcznie wykonanych hybryd :/

A tak moje pazurki trzymały się po 2 tygodniach :D





Myślę, że jak na pierwszy raz to wyszło mi całkiem nieźle.

Praktyka czyni mistrza, więc mam nadzieję, że za każdym razem będzie coraz lepiej :)


19 komentarzy:

  1. Jak na pierwszy raz naprawdę świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też swoje pierwsze hybrydy zrobiłam w takim delikatnym olorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolorek, dobrze wyszło jak na pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze mnie nie kuszą, ale kolor ładny :) Dziewczyny widzę chwalą też hybrydy z Ali ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak na pierwszy raz super :) też niedawno zaczęłam swoją przygodę z hybrydami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz, a wyglądają prawie jak z salonu! ;-) Bardzo dobrze zaczynasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow czapki z głów:D Twe hybrydy wyglądają genialnie:D

    OdpowiedzUsuń
  8. JA nie miałam jeszcze hybrydów. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie jak na pierwszy raz. I kolorek piękny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze wyszło, a kolorek prześliczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolor ;)
    Ja mam tylko 2 kolory hybryd z Semilaca, ale jakoś wolę zwykłe lakiery, więc nie ciągnie mnie do kupowania.
    ~W

    OdpowiedzUsuń
  12. wyszły piękne, moje początki były ciężkie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne :) Ja jeszcze nigdy nie miałam hybryd ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń