środa, 4 stycznia 2017

Sylwestrowe delikatne paznokcie Claresa 200+Semilac 001+ holo

Cześć Kochani :*


Sylwester już za nami. Mam nadzieję, że każdy z Was przyjemnie spędził tego Sylwestra i z radością przywitał Nowy Rok 2017.

Opowiedzcie, jak spędziliście minionego Sylwestra? 
U mnie był w tym roku na spokojnie. Taki romantyczny wieczór we dwoje <3

Oby ten rok był dla nas wszystkich jeszcze lepszy niż poprzedni :)

A teraz zapraszam Was na obejrzenie mojej świąteczno-sylwestrowej stylizacji  paznokci.

*Zdjęcia paznokci robione już po tygodniu noszenia ich, dlatego można zauważyć niewielki odrost


Lakiery użyte do tego manicure to Claresa 200 i Semilac 001. 
Kolorek 200 ma super krycie (wystarczyły tylko 2 warstwy), super się nim maluje, nie ma prześwitów i ma odcień idealnego (moim zdaniem) nude. 
Odnośnie białego koloru 001  mam lekki niedosyt. Pomimo 3 warstw w ciągu dalszym widziałam prześwity, ciężko mi się go równomiernie nakładało.




Na serdecznym użyłam pyłku holo z Aliexpress. 
Pyłek wcierałam od razu na bazę w warstwę dyspersyjną, pokryłam topem i znowu wcierałam holo. Na koniec oczywiście ostania warstwa topu.



Obawiałam się, że pyłek holo szybko się zdrapie z paznokcia. Ku mojemu zaskoczeniu, jednak on najdłużej wytrwał w nienagannym stanie.

Paznokcie tradycyjnie wytrwały ponad 2 tygodnie :)

Buźka :*

7 komentarzy:

  1. Ten nude jest cudny! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor nude:) ten złoty też jest ładny:) obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne paznokcie uwielbiam takie kolory ;)

    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie one się komponują. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są przepiękne , wszystko ze sobą idealnie współgra :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń