wtorek, 6 września 2016

Projekt Denko IV lipiec-sierpień 2016

Cześć Słoneczka :)


Puste opakowania już mnie denerwują swoją obecnością, więc czas najwyższy na moje denko z ostatnich dwóch miesięcy. Takie moje wakacyjne zużycia :D

Robiłam i robiłam te zdjęcia, i jak na złość zapomniałam zrobić zbiorczego. Ehhh...no nic. Dzisiaj zadowolimy się pojedynczymi zdjęciami.

Zaczynamy....


1. Odbudowa i Pielęgnacja. Schauma  
Bardzo fajny szampon. Dobrze odżywia i  oczyszcza. Po umyciu włosy nie puszą się, nie plączą i łatwo rozczesują.  Na pewno jeszcze do niego wrócę

2. Apart Żel pod prysznic
Ładnie pachniał, dobrze oczyszczał skórę i nie wysuszał. Miał konsystencję kremową, czyli taka jaką lubię najbardziej. Czego chcieć więcej? Na pewno jeszcze po niego sięgnę

3. Avon Planet Spa
Gęste, treściwe masło do ciała. Nie pozostawiło lepikiej warstwy na skórze, szybko się wchłaniało i ładnie pachniało. Może jeszcze kiedyś go kupię.


3. Ziaja Tonik płatki róży
Bardzo fajny tonik. Recenzja tutaj. Na pewno do niego jeszcze wrócę.

4. Próbka kremu Sensitive Vegetal YR
Próbka miała zaledwie 10 ml a była niesamowicie wydajna. Krem fajnie się rozprowadzał na twarzy, szybko się wchłaniał, fajnie nawilżał i łagodził podrażnioną skórę. Myślę, że kiedyś sięgnę po pełnowymiarowy produkt.

5. Geothermal Żel oczyszczający do twarzy regulujący wydzielanie sebum z minerałami z wody geotermalnej
Nigdy więcej tego żelu! Ledwo go skończyłam. Dosłownie nic nie robił z moją cerą, po prostu był, że był. Na dodatek jeszcze popsuła się w nim pompka i trzeba było go odkręcać.
Raz się śpieszyłam i zapomniałam go zakręcić...ktoś go przewrócił i 1/3 się wylała :D
Trzeba również przyznać, że cenę to ma stanowczo za wysoką.

6. Lakier do paznokci Life
Fajny kolorek, dobre krycie i zadowalająco długo utrzymywał się na paznokciach jak za cenę 2,50 zł :D Raczej nie kupię ponownie, ale tylko dlatego, że przestawiam się na hybrydy :)

7. Dziegciowa maseczka do twarzy z Banii Agafii
Po prostu mój hit.  Recenzja tutaj. Na pewno kupię kolejne opakowanie

8. Dwie próbki z Pharmaceris
Powoli, powoli i pozbywam się tych wszystkich próbek :D


9. Biała Perła Płyn do płukania 
Był OK i nic więcej o nim nie mogę powiedzieć. Nie kupię ponownie

10. Biała Perła. Intensywna Terapia. Pasta wybielająca
Wybielania nie zauważyłam, dobrze oczyszczała zęby, ale smak to był okropny. Nie kupię ponownie

11. Listerine Stay White
Bardzo lubię te płyny. Świetnie odświeżają, nawet aż za mocno, ale lubię ten efekt. Dają fajne uczucie czystości zębów. Na pewno kupię ponownie, no może inną wersję.


12. Isana Żel do golenia
Nie polubiłam się z nim. Za ta cenę można kupić na promocjach fajniejszy żel.

13. Opti Free Repelenish
Mój stały bywalec. Na pewno będą kolejne opakowania

14. Fa  Fresh&dry Antyperspirant
Bardzo fajny antyperspirant. Miał odświeżający zapach, nie był nachalny i zapewniał odpowiednią ochronę. Na pewno kupię kolejne opakowanie. Może jedynie skusi mnie inny zapach :3


I to by było na tyle.

Trzymajcie się Kochani :)

Buźka :*

11 komentarzy:

  1. Znam maseczkę rosyjską i lubię, ale mój hit to i tak wersja z glinką niebieską :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta maseczka dziegciowa to i mój ulubieniec;) Miałam ten kiedyś szampon Schauma i też miło wspominam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnego z tych produktów nie używałam. Ale ta maseczka mniekusi - jak zresztą inne od Agafii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam zamiast inwestować w pianki i żele do golenia wybieram zwykły żel pod prysznic :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też często się zadowalam zwykłym żelem pod prysznic, rzadko wybieram pianki do golenia :)

      Usuń
  5. Ja masła z Planet Spa nawet lubię. Fajna konsystencja, a zapachy obłędne.

    OdpowiedzUsuń
  6. I am loving the post so much! Have a nice weekend:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieźle. Uwielbiam te pianki Isany, są tanie i dobre.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie pamiętam jak nazywa się moja wersja płynu Listerine ale jest tak mocna że muszę rozcieńczać wodą.

    OdpowiedzUsuń