wtorek, 1 marca 2016

Luty 2016 Nowości kosmetyczne zdobycze lupmeksowe i pyszne jedzonko

Witajcie Kochani :)


Tym razem postanowiłam napisać post z nowościami  minionego miesiąca.
Muszę przyznać, że luty był dla mnie bardzo hojny i łaskawy. Sami zobaczcie :)

Może Wam też się coś z tego spodoba :)

Zaczynamy!
Na początek nowości kosmetyczne:


Troszkę się tego nazbierało:
1. Zestaw: mleczko do ciał + kremowe mydło pod prysznic z serii "kozie mleko". Cena  8 zł
2. Kremowy peeling myjący Tutti Frutti liczi&rambutan
    Ten peeling już miała i bardzo go lubiłam. Niedługo napiszę o nim recenzję. Cena 8 zł
3. Płyn micelarny Hydrain3 Hialuro Dermedic Cena promocyjna 8,99 zł
4. Płyn do higieny intymnej AA Intymna Sensitive.
   Płyny tej marki to mój must have. Jestem im wierna od dłuższego czasu i bardzo je lubię. Cena 8,74 zł
5. Dove Szampon do włosów suchych i łamliwych
  Ten produkt kupiłam w ramach akcji: Testuj Dove i jestem bardzo ciekawa czy będę zadowolona z działania tego szamponu. Cena 8,99 zł
6. Yves Rocher Żel pod prysznic o zapachy kwiatu wiśni
  Pachnie cuuuudownie! Mam nadzieję, że działanie będzie miał równie dobre jak pozostałe żele YR.

Podane ceny są cenami promocyjnymi. Nie lubię przepłacać, zawsze czekam na promocje  :)


Otrzymałam również małą paczuszkę z próbkami od Uzależnionej Kosmetycznie z bloga Kosmetyczka pełna cudów. Miała być jedna próbeczka perfum, a tu otrzymałam zestaw próbek i lakier Essie. Dziękuję :*



A teraz coś dla łakomczuszków :)


Udało mi się załapać do testów Monte. Pyyychotka!
Te deserki to smak mojego dzieciństwa. Zawsze jak udało się uprosić mamę, żeby je kupiła, to był raj na ziemi. Mogłam je jeść non stop.
Tak też mi zostało do dzisiaj :)
Deserki od niedawna możemy dostać z różnego rodzaju dodatkami. Do wyboru jest aż 8 wersji smakowych. Zachęcam do spróbowania!
Mi najbardziej posmakowała wersja z wafelkami :D


No i na koniec pokażę Wam moje ostatnie zdobycze lupmeksowe.
Ja bardzo chętnie zaglądam do takich sklepów. Uwielbiam te uczucie, gdy uda mi się znaleźć coś fajnego i za niską cenę. W sumie od jakichś 2 lat to nie kupiłam żadnych ciuszków w galerii :P

A Wy zaglądacie do takich sklepów? Lubicie?



Śliczny, beżowy, mięciutki i cieplutki sweterek marki Atmosphere.  Jak tylko go zobaczyłam wiedziałam, że musi być mój. Jest idealny! Ma dłuższy tył i opuszczony niżej szew rękawa-taki troszkę nietoperz. Cena 6 zł




Co prawda już po świętach, ale ten sweterek jest taki uroczy. Teraz sobie poleży w szafie, ale  potem w okresie bożonarodzeniowym będzie idealny. Na dodatek jest taki ciepły i gruby. Cena 5 zł



Jasnoniebieska mgiełka z Atmosphere. Wykonana z cienkiego i lejącego materiału. Świetnie się układa na sylwetce. Będzie idealna na wiosenno-letnie stylizacje :) Cena ok 1 zł




W tamtym roku przed studniówką szukałam przedłużenia do stanika, żeby obniżyć zapięcie. Niestety nigdzie nie mogłam znaleźć, a moja sukienka jak na złość miała wycięte plecy. Grrr... ile ja się naszukałam. A tutaj wchodzę, patrzę i nie wierzę. Są moje "przedłużacze". Kosmiczna cena 0,70zł za 2 sztuki :D





Na koniec zostawiłam moją perełkę!
Jestem w niej po prostu zakochana. Jak ją kupiłam to fazowałam się chyba z tydzień, że aż mój ukochany miał tego dosyć. Ciągle mówiłam, że mam śliczną sukienkę :D
Moja wymarzona rozkloszowana sukienka w kwiaty. Długo jej szukałam.
W zeszłe lato obeszłam nawet pół miasta, żeby taką znaleźć, a nigdzie nie było. A jak już była to za cenę 400 zł :O
A tu znalazłam mój ideał z River Island za bagatela 10 zł :3

I jak tu nie lubić sh? :P

Spodobało Wam sie coś  z moich zdobyczy?
A może udało Wam się ostatnio znaleźć coś równie ciekawego w sh?

Czekam na Wasze komentarze :)

Buźka :*

32 komentarze:

  1. Ciekawe rzeczy kosmetyczne zakupiłaś:) Mi najbardziej z ubrań spodobała się sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe rzeczy kosmetyczne zakupiłaś:) Mi najbardziej z ubrań spodobała się sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kozie mleko bardzo lubię, a sukienka przepiękna, prawdziwa perełka! Podoba mi też koszula niebieska;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kozie mleko bardzo lubię, a sukienka przepiękna, prawdziwa perełka! Podoba mi też koszula niebieska;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super rzeczy upolowałaś w lumpku :)

    Zapraszam do mnie na ROZDANIE :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka przepiękna i te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Monte, śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne nowości :))) Ja też lubie show za te skarby i ich ceny :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny w sh w porównaniu z sieciówkami to niebo a ziemia. Tu za 50 zł mamy całą torbę ubrań (a nawet worek haha) , a w galerii jedną koszulkę :D

      Usuń
    2. No właśnie :) widzę, że też tak kalkulujesz ;))

      Usuń
  9. bardzo fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. asa zakupy uwielbiam i mnie trochę sucho ostatnio... uwielbiam zapach kwiatu wiśni od yr :) Fajne ciuszki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudownie pachnie ten żel. Przypomina mi nadchodzącą wiosnę...oj jak wtedy pięknie pachnie :3

      Usuń
  11. Ja szczerze mówiąc nigdy nie byłam na takim SH xD
    Może kiedyś to się zmieni :)
    Bardzo fajna sukienka
    Klikniesz u mnie w linki ? Z góry bardzo ci dziękuję


    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdobycze lumpeksowe są świetne! :) Podziwiam, że potrafisz wyszukać takie perełki :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno nie byłam w sh ale na wiosnę mam zamiar zapolować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też zawsze obkupię się w sh :) tylko trzeba jechać wcześnie rano. Zdziwiłam się że blogerki testują Monte :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie chce mi się wstać rano. Zazwyczaj idę dopiero po zajęciach :P
      Do blogerki to mi jeszcze daleko, oj daleko... A co do Monte to je po prostu uwielbiam. Wszyscy chyba je lubią i moi znajomi i małe siotrzenice i rodzina, więc czemu miałam nie spróbować zostać testerką? :)

      Usuń
  15. Lubię ciuchlandy, ale teraz nie mam na nie czasu a z małą nic nie pooglądam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :/

      Ostatnio muszę przyznać, że w sh widzę coraz więcej matek z dziećmi. Maluszki w wózeczkach sobie słodko śpią, a te troszkę starsze bawią się w chowanego albo biegają :D

      Usuń
  16. ta sukienka jest rewelacyjna !! ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka i sweterki są po prostu boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie dziwie Ci się, że miałaś fazę przez tydzień, sukienka jest świetna;) Sama lubię zaglądać do lumpeksów i też czasem coś fajnego wynajdę;)
    Obserwuję i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Serię Kozie mleko Ziaja bardzo lubię :) A za Monte od małego i do teraz jestem głupia jak widzę w lodówce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka i sweterek z łosiem super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę testów Monte, bo uwielbiam :D Fajne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sukienka :) Ja uwielbiam Monte Cherry :D miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam second handy, zawsze mozna znalezć coś pięknego tak jak ta sukienka :) Zazdroszcze plynu dermedic, bo na prawde dobra cena!

    OdpowiedzUsuń
  24. zapraszam do wzięcia udziału w konkursie :)
    http://www.inszaworld.com/2016/04/konkurs-z-sashka/

    OdpowiedzUsuń