środa, 24 lutego 2016

Dove Go Fresh Antyperspirant Granat&werbena cytrynowa

Cześć Słoneczka :)


Ostatnio jakoś rzadko bywam na blogu, a miałam się poprawić i zadbać o niego. Kurcze, aż mi wstyd za siebie.  Sesja, studia, pomoc w domu...to zajmowało dużo czasu. A podobno mówi się, że im więcej mamy obowiązków tym więcej zrobimy. Hmm...chyba u mnie ta zasada się nie sprawdza.

Jednych z moich obowiązkowych kosmetyków do pielęgnacji ciała na półce są dezodoranty bądź jakiś antyperspirant. Nie wyobrażam sobie dnia bez nieużycia tego produktu. Aż strach pomyśleć jakie byłyby okropne plamy pod pachami. :( A co najdziwniejsze najgorzej jest  z tym, gdy jest mi zimno :/

Chyba nigdy nie kupuję tego samego produktu. Zawsze skusi mnie coś nowego...a to ładne opakowanie, innym razem zapach, a jeszcze innym fajna promocja. Niestety nie zawsze jestem zadowolona z działania tych produktów kupionych pod wpływem impulsu :D

Dlatego dzisiaj postanowiłam napisać dla Was recenzję  antyperspirantu DOVE z serii Go Fresh.




Od producenta:

Dezodorant inspirowany zapachem granatu i werbeny cytrynowej. Zawiera ¼ mleczka nawilżającego oraz witaminę E, pielęgnując skórę pod pachami i zapewniając uczucie świeżości przez cały dzień.
0% alkoholu, 48h ochrona przed poceniem.


Skład:

Butane, Isobutane, Propane, Aluminum Chlorohydrate, PPG-14 Butyl Ether, Cyclomethicone, Parfum, Disteardimonium Hectorite, Helianthus Annuus Seed Oil, C12-15 Alkyl Benzoate, Octyldodecanol, BHT, Dimethiconol, Propylene Carbonate, Tocopheryl Acetate, Aqua, Propylene Glycol, Punica Granatum Extract, Phenoxyethanol, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Coumarin, Limonene, Linalool.


Opakowanie:

Duży ukłon dla producenta: produkt idealnie dopasowuje się do dłoni. bardzo wygodnie się go stosuje.  Dodatkowym plusem tego opakowania jest antypoślizgowy <hmm nie wiem czy tak to mogę nazwać> przycisk do rozpylania antyperspirantu. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z takim rozwiązaniem, ale to na prawdę jest pomocne. W końcu nie zsuwa mi się  palec :D

Zapach:

Ten zapach bardzo mi odpowiada, jest taki świeży, słodki i owocowy. Nie drażni mnie i nie kłóci się z moimi perfumami :)


Działanie:

Dove w 100% sprostało moim wymaganiom co do tego antyperspirantu. 
Ochrona przed potem jest bardzo dobra. Już nie martwię się, że zaraz będę miała mokrą plamę pod pachą. Ten produkt daje sobie radę z potem  przez cały dzień, od rana do wieczora. W ciągu dnia nie musimy go  ponownie stosować, a cały czas czujemy się świeżo.
Dodatkowym plusem jest zawartość mleczka nawilżającego i brak alkoholu, dzięki czemu nie 
podrażnia to nam skóry pod pachami, nie piecze po goleniu, a wręcz łagodzi wszelkie podrażnienia.

Na pewno dla wielu osób ważnym również aspektem przy wyborze antyperspirantu są pozostawione plamy na ubraniach. Na całe szczęście ja nie zauważyłam ich u siebie podczas stosowania Dove. Myślę, że mogłyby pozostawać przy zbyt intensywnym <przesadnym> stosowaniu tego produktu, ale wiadomo...wszystko trzeba robić z głową :)


Podsumowując:
Plusy:

+zapach
+zawartość mleczka nawilżającego
+brak alkoholu
+nie podrażnia
+dobra ochrona przed potem
+łagodzi podrażnienia
+nie pozostawia plam
+wydajny


Minusy:

-cena regularna,  ok 12 zł


Na pocieszenie dodam, że ten produkt często widuję na promocjach. A teraz każdy może go przetestować za darmo, albo jakiś inny produkt  Dove :)
Zapraszam do korzystania z promocji:



Buźka :*

16 komentarzy:

  1. Ostatnio coraz bardziej lubię kosmetyki z Dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam Rexony w kulce :D
    Co powiesz na obs za obs ?-zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam tez na konkurs na moim blogu który organizuję :D

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie używałam takich dezodorantów :P raczej sięgam po tego typu produkty w sztyfcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pościak! :) :*
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam na:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście preferuję antypespiranty w kulce, bo od dezodorantow zawsze się duszę. Aczkolwiek ciekawy zapach:)
    Zapraszam do siebie:)
    xyzqui.blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w pracy najczęściej używam antyperspirantów w sprayu. Dove dawno nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musi mieć ciekawy zapach :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej wersji zapachowej nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam klasyczną wersję i spray i kulka ale nie byłam zadowolona....

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię antyperspiranty Dove, a tej wersji jeszcze nie używałam. Zapach powinien mi się spodobać, więc chętnie wypróbuję :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię żele Dove, ale antyperspirantu z tej marki jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie pachnie,ale nie przepadam za dezodorantami w sprauy :)

    OdpowiedzUsuń