wtorek, 26 stycznia 2016

ZIAJA Tonik Płatki Róży Cera Sucha i Wrażliwa

Od  dawna nie stosowałam toników. Zawsze coś mi w nich przeszkadzało...to piekły podczas stosowania, a to podrażniały, a tu znowu wysuszały. Zawsze coś...
Zdecydowałam się na ten tonik spontanicznie podczas wizyty w galerii.
Czy jestem zadowolona? Raczej tak :)




Od producenta:


Ziaja Różana tonik płatki róży

Odświeżający tonik z wyciągiem z płatków róż i D-panthenolem.

WSKAZANIA
cera sucha, wrażliwa

DZIAŁANIE
• łagodnie oczyszcza naskórek
• doskonale nawilża i tonizuje skórę
• wykazuje skuteczne działanie kojące
• przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych

Sposób użycia:
Nanieść tonik wacikiem na oczyszczoną skórę . Następnie zastosować odpowiedni dla rodzaju cery krem ZIAJA.


Opakowanie:

Produkt znajduje się w białej, nieprzezroczystej butelce o pojemności 200ml z zamknięciem "klik". Nie zobaczymy ile produktu nam zostało :/

Konsystencja:

Jak większość toników-bezbarwny płyn o kwiatowym zapachu <raczej to nie są róże :D >


Skład:


Działanie:

Produkt stosuję  w celu odświeżenia twarzy w ciągu dnia bądź nawilżenia twarzy po zmyciu makijażu przed pójściem spać. Tonik świetnie nawilża twarz i łagodzi drobne podrażnienia. Rano po przebudzeniu mam taką ładną czystą i nawilżoną buźkę. 
Producent nic nie wspomina o usuwaniu makijażu i lepiej nie próbujmy. Nie  poradzi sobie ze myciem nawet delikatnego makijażu.

Podsumowując:
Plusy:

+nawilża
+łagodzi podrażnienia
+nie wysusza skóry
+odświeża
+delikatny
+nie szczypie
+przyjemny zapach
+wydajny
+cena ok 5-6 zł

Minusy:

- nie zmywa makijażu
-nieprzezroczyste opakowanie

24 komentarze:

  1. Lubię kosmetyki ziaji, teraz mam fajne mydlo w żelu ;)
    Sa pary do akcji paczka wpadaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kosmetyki tej firmy i używam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię toniki, fajnie odświeżają, tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że z Ziają mi jakoś nie po drodze :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ziaja towarzyszy mi od lat :) Znam ten tonik i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wypróbowałabym ten produkt, ciekawa jestem zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ma wiele plusów, dawno nie miałam niczego z ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Posiadam sporo produktów firmy Ziaja, tonik również posiadam
    Co powiesz na wspólną obserwację ?

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie przepadam za kosmetykami z dodatkiem róży.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam kremu ziaja i jestem bardzo pozytywnie do tej firmy nastawiona :)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Od lat stosuję tonik ogórkowy z Ziaji :)) Obserwuję! Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko co tworzy Ziaja jest godne polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wyobrażam sobie poranka bez przemycia twarzy tonikiem. :) Aktualnie również używam Ziaję ale z serii Liście Manuka i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cena nie wysoka, warty wypróbowania ze względu na te plusy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam wszystkie kosmetyki z ziaji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię produkty firmy Ziaja, nie są drogie a działają. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś namiętnie kupowałam tonik ogórkowy Ziaji, jejuu ile litrów zużyłam ...
    Ten chętnie poznam, jeśli nadarzy się okazja, by go kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tego toniku nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń