sobota, 2 stycznia 2016

YVES ROCHER Peelingujący olejek do dłoni

Cześć Wam!


Dzisiaj troszkę o pielęgnacji naszych dłoni. Każdy chyba dobrze wie, że zadbane dłonie to wizytówka każdej kobiety. Oj...nie tylko kobiety!  Miło jest jak i mężczyzna dba o swoje dłonie :)

Zapoznajcie się z peelingiem do dłoni:


Od producenta:

Aby zapewnić dłoniom miękką skórę, należy regularnie stymulować jej odnowę komórkową.
Zawarte w olejku nasiona truskawki doskonale złuszczają martwe warstwy naskórka. Formuła wzbogacona w arnikę dodatkowo chroni skórę przed czynnikami zewnętrznymi. Konsystencja olejku zapewnia skórze dłoni niezwykle aksamitne wykończenie.


Skład:



Opakowanie:

Przezroczysta tuba o pojemności 75 ml  z zamknięciem typu "klik".  Plastik jest miękki i wygodnie się wydobywa z niego produkt.  Tubkę możemy również postawić na nakrętce, aby produkt spłynął.


Konsystencja:

jest dość gęsta. W olejku wyraźnie czuć nasiona truskawek i  puder z pestek moreli, które delikatnie masują i złuszczają martwy naskórek z naszych dłoni. Podczas stosowania możemy mieć wrażenie klejenia łapek. Na całe szczęście produkt bardzo dobrze się zmywa.
Zapach przyjemny i nie drażniący. Niestety nie umiem określić czym to pachnie.
Peeling jest bardzo wydajny, do pokrycia rąk wystarczy odrobina.

Działanie:

Bardzo polubiłam ten produkt i lubię go często stosować. Po użyciu nasze dłonie są gładkie, delikatne i aksamitne  w dotyku. Dodatkowym atutem jest nawilżenie, ale ja zawsze i tak jeszcze stosuję dawkę nawilżenia w postaci kremu do rąk.
Przy regularnym stosowaniu skóra staje się bardziej napięta i odżywiona.
Po zmyciu nie pozostaje nam tłusta warstwa.


Podsumowując:
Plusy:

+wydajny
+nawilża
+wygładza
+wygodne opakowanie
+składniki pochodzenia roślinnego
+cena w promocji
+ładnie pachnie
+nie pozostawia tłustej warstwy

Minusy:

-brak

Znacie ten produkt?

Buźka :*

25 komentarzy:

  1. Nie miałam, zapowiada się ciekawie. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nigdy nie miałam nic z YR :o/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie! Nazywam się Kamila i prowadzę bloga poświęconego grafice komputerowej. Może zachciałabyś zajrzeć, pozostawić komentarz lub zaaobserować? Chętnie odwdzięczę się tym samym :) http://only-4-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. no to już wiem na co wykorzystam nabliższą zniżkę do YR

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zazwyczaj peelinguję dłonie tym samym kosmetykiem, co resztę ciała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post and happy new year! Would you like to follow each other via GFC? Let me know on my blog :)
    Hello, my name is Ev

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam ale bardzo ciekawy ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze gdy go widzę jest dla mnie interesujący wyglądem, ale jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam okazji używać tego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie nigdy nie używałam takiego kosmetyku. Zwykłe kremy wydawały mi się wystarczające, ale warto w końcu wypróbować coś nowego. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  11. Resenha maravilhosa amei o produto blog lindo sucesso
    seguindo, tenha uma semana abençoada.
    Canal: https://www.youtube.com/watch?v=44dbnHrYIP4
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię kosmetyki YR,ale tego peelingu nie miałam.Warto się za nim rozejrzeć przy następnych zakupach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Baaardzo lubię peelingi do dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie testowałam go jeszcze... melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno nie miałam nic tej marki, ale zapowiada się ciekawie. Dziękuję że do mnie zaglądasz i zostaję u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam go kiedyś. Był całkiem ok, choć znam i lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. WIsh my big love for Yves Rocher items, I'd love to try this one!

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam firmę, ale nie miałam przyjemności mieć jakiś ich produkt. Ten wygląda świetnie, a do tego taka pozytywna recenzja :) Chyba się się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie znam, ale bardzo chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę go kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie jest zły, ale idę w stronę minimalizmu i używam jednego peelingu do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń