czwartek, 7 stycznia 2016

Farmona Herbal Care Szampon Łopianowy

 Cześć Wam :*
Dzisiaj recenzja kolejnego ziołowego szamponu. Ostatnio miałam fazę na tego typu produkty.
A możne by tak zainteresować się pielęgnacją włosów w 100% naturalny sposób?
Ale nie ważne, nie o tym dzisiaj.

Zaczynamy....


Cena:

Szampon zakupiłam w Biedronce za ok 5 zł

Od producenta:


Skład:


Opakowanie:

typowe dla szamponu ziołowego. Niezbyt wygodna kanciasta buteleczka z ciekawą zakrętką. Nakrętka jest ośmiokątem, dzięki czemu nie ślizga się nam w mokrych dłoniach. 
Mimo ciemnej barwy plastiku w ciągu dalszym możemy sprawdzić, ile zostało nam produktu z tych początkowych 300 ml.
Niestety producent nie zadbał o odpowiedni dozownik i mamy duży otwór, przez który często i gęsto wylewałam za dużo szamponu :/


Konsystencja:

żelowa i dość rzadka, kolor przezroczysty

Zapach:

Jak każdy ziołowy szampon :P taki przyjemny, świeży i ziołowy


Działanie:

W moim odczuciu szampon sprawdził się dobrze i jestem zadowolona z jego działania.
Podczas mycia włosów wystarczyła małą ilość produkty by dobrze się pienił, dzięki czemu jest wydajny. 
Włosy po umyciu były dobrze oczyszczone, miękkie i puszyste. Oznaki łupieżu już po kilku zastosowaniach znikły. Szampon załagodził podrażnienia skóry głowy i zniwelował swędzenie.
Niestety po umyciu włosy się bardziej plączą i ciężej je rozczesać, ale odrobina olejku  arganowego i bez problemu poczeszemy włosy :)
Przy regularnym stosowaniu włosy są dłużej świeże i mniej się przetłuszczają.
Zapach długo utrzymuje się na włosach-bardzo to lubię :)

Podsumowując:
Plusy:

+łagodzi podrażnienia
+usuwa łupież
+dobrze oczyszcza
+zmniejsza łojotok
+eliminuje swędzenie
+nie podrażnia
+włosy ładnie pachną po umyciu
+wydajny
+dostępność (supermarkety, drogerie)
+cena


Minusy:

-troszkę plącze włosy

23 komentarze:

  1. Dzisiaj oglądałam ten produkt w drogerii :) Świetna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy szamponik, nie miałam go jeszcze nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam problem z powracającym łupieżem i podrażnioną skórą głowy, dlatego ten produkt mógłby mi się przydać.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie zupełnie się ta linia nie sprawdziła, a szkoda bo zapowiadała się fajnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo, jeśli zmniejsza przetłuszczanie włosów, to jestem jak najbardziej za! Szkoda tylko, że taki duży otwór, bo pewnie ciężko wydobyć małą ilość szamponu - ale to mogę wybaczyć, o ile dobrze działa :)

    smacznyrezultat.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam go plątał mi kudełki strasznie..

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kojażę ;d
    możesz poklikać u mnie w linki ?:D
    grlfashion.blogspot.com
    obserwujemy?:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie wyglada wygląda, a cena kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię plątania włosów.

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię ziołowe szampony ale tylko do mycia skóry głowy, niestety zioła i SLS w składzie wysusza włosy na długości więc wole nie ryzykować, ale do oczyszczania super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam ten szampon i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasem używam szamponów ziołowych, ale rzadko. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie jakoś nie przekonuje do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam go kiedy, kupiłam w biedronce i strasznym okazał się bublem na moje włosy. Chyba nawet o nim kiedyś pisałam u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks for sharing this product!
    x
    http://patera.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam tego szamponu, ale używałam kiedyś wersji bodajże pokrzywowej i byłam zadowolona, tylko również plątała włosy ;) Również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń