niedziela, 20 grudnia 2015

La Roche-Posay- Effaclar Żel do skóry tłustej i wrażliwej

Tubkę tego żelu otrzymałam w gratisie przy zakupie mojego ulubionego kremu Effaclar Duo [+]. Muszę przyznać, że zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie i na pewno będę do niego wracać, o ile nie pozostanie ze mną na stałe ;)

Od producenta:

Właściwości
Produkt przeznaczony do skóry tłustej i wrażliwej.

Żel EFFACLAR delikatnie oczyszcza skórę dzięki zawartości środków myjących dobranych specjalnie do skóry wrażliwej. Usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum, pozostawiając skórę czystą i świeżą. Z łagodzącą, przeciwdziałającą podrażnieniom wodą termalną La Roche-Posay - pH 5,5 - bez mydła - bez alkoholu - bez barwników - bez parabenów.

Skład:

Konsystencja:

Produkt ma bardzo fajną konsystencję- ani za rzadki ani za gęsty, taki w sam raz. Łatwo można odmierzyć pożądaną ilość.  Żel jest przezroczysty.
Zapach jest bardzo delikatny i przyjemny. Znika zaraz po zastosowaniu.
Wydajność też jest bardzo zadowalająca-moja tubka 50 ml bez problemu wystarczyła mi na ponad miesiąc codziennego stosowania raz dziennie.


Działanie:

Effaclar bardzo dobrze się pieni, nawet w chłodnej wodzie.  
Świetnie usuwa makijaż nie podrażniając nam naszej wrażliwej skóry. Nie wysusza i pozostawia naszą skórę taką gładką i promienną. Uwielbiam ten efekt.
Muszę również dodać, że łagodzi drobne podrażnienia i pomaga usunąć niechcianych gości z naszej twarzy. Moja cera bardzo go polubiła i odkąd go stosuję zauważyłam mniej pryszczy.

Podsumowując:
Plusy:

+nie wysusza
+wydajny
+łagodzi podrażnienia
+przyjemna konsystencja
+redukuje niedoskonałości
+bez parabenów
+świetnie usuwa makijaż
+łagodny w działaniu
+łatwo dostępny-w każdej aptece i drogeriach np. SuperPharm
+często jest w promocji

Minusy:

-wysoka cena regularna:


Stosowałyście już ten produkt?
Jakie są wasze wrażenia?

Buźka :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz