środa, 9 grudnia 2015

Eveline, Body Glam- luksusowy balsam do ciała pod prysznic, masło kakaowe

Ten balsam długo czekał na swoją kolej. Nie mogłam się przekonać do tej formy pielęgnacji ciała, więc leżał sobie grzecznie w szufladzie i czekał.

W sumie jest to niepodobne do mnie zachowanie. Ja zawsze uwielbiam porozkręcać, powąchać i poużywać. Mimo że mam jeszcze dużo balsamu to kolejny też zaczynam używać. A potem półi się uginają od kosmetyków :D

Zobaczmy jak się spisał?
Czy został moim ulubieńcem?

 Opakowanie:

 Produkt znajduje się w dużej butelce o pojemności 350 ml z poręcznym dozownikiem. Bardzo podoba mi się ta forma zamknięcia, dzięki czemu nie musimy walczyć z opakowaniem pod prysznicem :P

 Od producenta:

 Skład:

Konsystencja i działanie:

Konsystencja jest biała, gęsta i kremowa. Balsam łatwo się rozprowadza na ciele i szybko się wchłania. Nadmiar spłukujemy, dzięki czemu na skórze nie pozostaje żadna tłusta warstwa.
Po użyciu skóra jest miękka, gładka, nawilżona i pachnąca. 
Pachnie jak prawdziwe kakao. Po prostu ubóstwiam ten zapach :3

Jest to na pewno super rozwiązanie dla leniwych bądź zapracowanych osób. Chwila moment i balsam nałożony.

Niestety nie zauważyłam ujędrnienia


Podsumowując:
Plusy:

+nawilża
+szybko się wchłania
+nie pozostawia tłustych plam
+opakowanie
+piękny zapach
+ przyzwoita cena-ok.15zł


Minusy:

-brak ujędrnienia



Spodobał Wam się ten balsam? Stosowałyście?


Buźka :*

1 komentarz: