środa, 23 grudnia 2015

Astor, Skin Match Protect, Foundation

W końcu przyszedł czas na moją pierwszą recenzję podkładu...
Zaczynam znowu nakładać makijaż :O Jak ja dawno tego nie robiłam...kurcze nawet już zapomniałam ile to pochłania czasu :D

Na pierwszy ogień idzie podkład  Skin Match Protect

Kilka słów od producenta:

Astor podkład dopasowujący się do cery Skin Match Protect:
- daje piękny, naturalny efekt i całodzienną ochronę dzięki unikalnemu, potrójnemu kompleksowi ochronnemu.
- nawilża do 24 godzin
- zawiera substancje przeciwutleniające
- zawiera filtr SPF 18
- oddychająca formuła

Skład:

AQUA/WATER/EAU, CYCLOPENTASILOXANE, TITANIUM DIOXIDE , BUTYLENE GLYCOL, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, TALC, CETYLPEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, GLYCERIN, ISONONYL ISONONANOATE, MAGNESIUM SULFATE, BIS-PEG/PPG-14/14 DIMETHICONE, LECITHIN,DISTEARDIMONIUM HECTORITE, LAURETH-7, SILICA DIMETHYL SILYLATE, PHENOXYETHANOL, PARFUM/FRAGRANCE, CHLORPHENESIN,DIMETHICONOL, DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, PROPYLENE CARBONATE, XANTHAN GUM,TOCOPHERYL ACETATE, DISODIUM EDTA, ALUMINUM HYDROXIDE, SAPPHIRE POWDER, BHT, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, [MAY CONTAIN/PEUT CONTENIR/+/-:IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499), ULTRAMARINES (CI 77007)].

Opakowanie:

Produkt otrzymujemy w szklanej buteleczce o pojemności 30 ml. Na całe szczęście producent wyposażył opakowanie w pompkę, która jest bardzo praktyczna i pozwala zachować higienę.

Konsystencja:

jest bardzo przyjemna, lekka, kremowa i nawilżająca

Działanie:

Ten podkład jest dla mnie idealny. Co najważniejsze nie tworzy maski i idealnie dopasowuje się do naszej cery. Produkt na twarzy wygląda bardzo naturalnie. Dzięki SPF 18 również chroni naszą buźkę przed szkodliwymi promieniami. Podkład świetnie rozświetla i nawilża. Na twarzy utrzymuje się ok 6-7h

Podsumowując:
Plusy:

+nawilża
+nie ma efektu maski
+rozświetla
+dopasowuje się do cery
+filtr SPF 18
+opakowanie z pompką
+konsystencja
+idealny do delikatnego makijażu

Minusy:

-szklane opakowanie
-regularna cena, bo ok 45 zł


A wy co sądzicie o tym produkcie?


Buźka :*

7 komentarzy:

  1. Nie znam go, właściwie to chyba nigdy go nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowość Astor :) Wiem, że jest na pewno dostępny w Rossmannie i SuperPharm

      Usuń
  2. jeszcze go nie miałam, najbardziej lubię azjatyckie kremy bb . wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo musze Wypróbować go :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go, trochę się obawiam o kolory bo dla mnie wszystko zawsze jest za ciemne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co kojarzę to jest mało odcieni...chyba z 6. Ja zawsze też mam problem z doborem koloru. Mam bardzo jasną cerę. Wyjątkowo najjaśniejszy odcień idealnie mi się dopasował-to chyba dlatego, że nie jest mocno kryjący ;)

      Usuń