niedziela, 27 grudnia 2015

Clean & Clear Głęboko oczyszczająca pianka do mycia twarzy

Dawno nie stosowałam pianek do oczyszczania twarzy.  Hmm...ostatnio to było chyba z kilka lat temu, gdy zaczynały mi się pojawiać pierwsze pryszcze. Wtedy byłam bardzo zadowolona z ich działania. Dlatego postanowiłam powrócić do tej formy kosmetyków i sprawdzić, jak się teraz u mnie sprawdzą.



Od producenta:

*opis produktu
*sposób użycia
*skład

Opakowanie:

produkt zamknięty jest w plastikowej butelce z pompką o pojemności 150ml

Konsystencja:

Produkt w butelce jest w formie bezbarwnego płynu, a po naciśnięciu pompki otrzymujemy fajną piankę. Zapach jest całkiem przyjemny, ale jak dla mnie ciut za intensywny.



Działanie:

Pianka w moim odczuciu jest bardzo uprzyjemnia i delikatna w użyciu. Nie zauważyłam po jej zastosowaniu żadnego podrażnienia ani wysuszenia skóry. Produkt w brew pozorom jest bardzo wydajny i wystarcza na długo. Niestety nie poradzi sobie dobrze z usuwaniem makijażu. Jak dla mnie ta pianka to zbyt lekkie i delikatne oczyszczanie twarzy. Po kilku dniach okazało się, że pory są zatkanie i nieprzyjaciele wracają. Jest to odpowiedni produkt dla osób z delikatną i wrażliwą skórą, które nie potrzebują dogłębnego oczyszczania.

Myślę, że ten produkt jest odświeżający a nie oczyszczający :P


Podsumowując:
Plusy:

+wydajny
+nie wysusza
+delikatny
+przyjemna forma pianki
+wygodne opakowanie
+łatwa w użyciu
+odświeża
+nie podrażnia oczu

Minusy:

-słabo oczyszcza skórę
-nie usuwa dobrze makijażu
-zbyt intensywny zapach


Jest to produkt od dawna dostępny na rynku, więc na pewno go znacie :)
Jakie są Wasze odczucia? Jesteście zadowolone z efektów stosowania tego produktu?

Buźka:*

12 komentarzy:

  1. jak nie oczyszcza za dobrze to sobie podaruje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam jej nigdy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tej pianki:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pianek do twarzy nigdy nie używałam. Z tej firmy miałam baaaardzo dano temu jakiś żel do twarzy, ale niestety też nie byłam z niego szczególnie zadowolona. Nie oczyszczał tak jak oczekiwałam. Widać coś ta marka w sobie ma :P

    OdpowiedzUsuń
  5. oj mnie to strasznie podrażniło...

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jej nie miałam, ale ogólnie lubie pianki do mycia.
    Ps. Zostaję u ciebie i może wpadniesz do mnie przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. używam piankę z avonu
    dobra jest właśnie do odświeżenia, zmywam makijaż płynem a potem myję twarz pianką

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie go kupiłaś i za jaką cene ? ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam, ale jakoś tak nie używałam jej za bardzo... Wyrzuciłam ją... :)

    OdpowiedzUsuń