poniedziałek, 23 listopada 2015

Joanna, Sensual - Peeling do ciała gruboziarnisty

Wszystkie peelingi już się mi pokończyły, więc czas na coś nowego. Dzisiaj opowiem wam o mojej zdobyczy, czyli  gruboziarnisty peeling z serii Sensual marki Joanna w roli głównej.
 Jakie są obietnice producenta?
Peeling do ciała z aloesem intensywnie oczyszcza i zmiękcza skórę, co pozwala na lepsze wchłanianie substancji z zabiegów pielęgnacyjnych. 
Formuła peelingu dzięki zawartości drobinek ścierających intensywnie oczyszcza i zmiękcza skórę. Kosmetyk złuszcza martwy naskórek, co pozwala na lepsze wchłanianie substancji aktywnych zawartych w kosmetykach pielęgnujących.
Aloes koi skórę, łagodzi podrażnienia i odświeża.
Delikatny i subtelny zapach. 
Moja opinia:
Jak dla mnie był to strzał w dziesiątkę. Zakup przypadkowy, ale jestem z niego bardzo zadowolona.
Przede wszystkim ma bardzo przyjemny zapach, taki świeży i orzeźwiający-takie lubię. Podczas stosowania są wyczuwalne większe drobinki, z którymi nie ma szans nasz martwy naskórek. Dla mnie pasuje takie porządne oczyszczenie. Wbrew pozorom drobinki nie podrażniają, a dodatek aloesu pozytywnie wpływa na stan naszej skóry-łagodzi i nawilża. Na koniec nawilżający/odżywczy balsam i nasza skóra delikatna jak pupcia niemowlaka :D

Podsumowując:

Plusy:

+przyjemny zapach
+dobre złuszczanie naskórka
+łagodzący aloes
+drobinki nie podrażniają
+po użyciu skóra jest delikatna
+wydajny
+cena ok 3,50zł za 100g
+wygodne i przezroczyste opakowanie

Minusy:

jak na razie nie zauważyłam



Stosowałyście ten peeling? Jakie są wasze wrażenia?

Do następnego

Buźka :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz