środa, 25 listopada 2015

Nutra Effects-krem rozświetlająco-nawilżający

Dzisiaj przedstawię Wam krem, który nie wiem jakim cudem znalazł się w mojej kosmetyczce  :P Chyba wygrałam go w jakimś konkursie. Uwielbiam brać udział w tego typu przedsięwzięciach zwłaszcza, gdy nagrodą są kosmetyki. Taka moja mała słabość :D

Opis producenta:
Rozświetlająco-nawilżający krem na dzień przywracający cerze zdrowy i promienny wygląd. Zawiera SPF 20. Odpowiedni dla każdego typu cery.
  • rozświetla skórę
  • pomaga zmniejszać widoczność przebarwień
  • odpowiednio nawilża
Jak działa:
Formuła z aktywnym kompleksem na bazie nasion strelicji, jednego z najpiękniejszych egzotycznych kwiatów. Wyciąg z nasion sterlicji wspaniale wyrównuje koloryt, przywracając cerze promienny i zdrowy blask. Formuła nawilża i pomaga zmniejszać widoczność przebarwień, sprawiając, że zmęczona i szara skóra odzyskuje promienny i zdrowy wygląd. Nie zatyka porów. Hipoalergiczny. Testowany dermatologicznie, alergologicznie i klinicznie. Odpowiedni dla skóry wrażliwej. Zawiera ochronę SPF 20.
Jak stosować:
Stosuj raz dziennie, rano, na oczyszczoną skórę twarzy i szyi.
.

Moja opinia:
Kremik jest ogólnie rzecz biorąc przyjemny w użytkowaniu. Szybko się wchłania i nawilża skórę. Czy rozświetla o wyrównuje koloryt? Nie zauważyłam :/ Chyba że rozświetlenie=tłusta skóra, a tego nie lubię. Po zastosowaniu zostawia na skórze tłustawy filtr, więc nie nadaje się pod makijaż. Zapach ma całkiem przyjemny. Niestety po kilku dniach dostałam wysypu i musiałam go odstawić. Kremik okazał się zwykłym przeciętniakiem.

Podsumowując
Plusy:
+wydajny
+nawilża
+szybko się wchłania
+"jakiś tam filtr" SPF20
+zapach
+cena w promocji ok 10zł

Minusy:
-pozostawia tłusty filtr
-nie wyrównuje kolorytu
-powoduje u mnie wysyp 

Co sądzicie o kosmetykach AVON?

Buźka :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz