środa, 18 listopada 2015

Mój HIT - Mydełko AA do delikatnej i wrażliwej skóry

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje ulubione mydełko do mycia twarzy. Odkąd zaczęłam go używać nie wyobrażam sobie stosowania czegoś innego.Próbowałam wielu specyfików do oczyszczania począwszy od żeli aż po peelingi. Niestety wszystkie na dłuższą metę nie spełniały moich potrzeb. Zawsze musiały powodować wysyp niechcianych zaskórników i pryszczy. Myślę, że to jest mój MUST HAVE na zawsze. Najprostsze rozwiązanie okazało się najlepsze :D

 Skład:
 Od producenta:
 Moja opinia:
Mydełko bardzo dobrze się pieni, nawet w chłodnej wodzie, dzięki czemu jest bardzo wydajne.
Delikatnie oczyszcza twarz, nie wysusza i nie powoduje podrażnień. Zauważyłam, że nawet łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Ma również działanie nawilżające, dzięki czemu skóra jest miękka i gładka.
Świetnie radzi sobie z usuwaniem makijażu.
Kostka ma śnieżnobiały kolor, konsystencję lekko kremową i bardzo fajny kształt, który idealnie układa się w dłoniach.
Zapach jest bardzo delikatny i przyjemny.

Podsumowując
Plusy:

+delikatne
+łagodzi podrażnienia
+wydajne
+nawilża
+nie uczula
+przyjemna konsystencja i zapach
+cena ok 2zł

Minusy:

-ja na razie nie znalazłam

To jest mój ulubieniec :3
Używałyście? Jakie są Wasze odczucia w staniu tego mydełka?


Buźka :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz