wtorek, 27 grudnia 2016

Delikatne paznokcie idealne do szkoły Claresa 502

Cześć Kochani :*

Dzisiaj kolejny post ze stylizacją paznokci. Tym razem paznokietki wykonywałam dla mojej siostrzenicy, która uczy się w gimnazjum. Z faktu, że dziewczę zaraz wraca do szkoły paznokcie musiały być jasne, delikatne i nierzucające się w oczy nauczycieli :P W tej  sytuacji wybór padł na piękny jasnoróżowy lakier marki Claresa o numerku 502. 

Myślę, że efekt wyszedł jak najbardziej zadowalający...


Krycie lakieru jest bardzo dobre. Kładłam tradycyjnie 3 bardzo cieniutkie warstwy, choć po 2 też już był fajny efekt.


Dla urozmaicenia na środkowym i serdecznym paznokciu położony został efekt chameleon/kameleon (zwał jak zwał, jak kto woli :P )zakupiony na Aliexpress nr 4819 i 4835. Natomiast na wskazującym dodałyśmy piękną cyrkonię również zakupioną na  Aliexpress.


Jak Wam się podobają takie delikatne paznokietki?

I zdradźcie, jaki kolorek teraz Wy macie na paznokciach, bo jestem mega ciekawa :D Chociaż jestem pewna, że większość pań z okazji świąt Bożego Naradzenia postawiło na piękną i elegancką czerwień.

Buźka :*

6 komentarzy: