środa, 13 kwietnia 2016

Spóźniona relacja z Zimowej Akcji u Terii- Paczuszka Od Ani

Cześć Kochani,

Dzisiaj nadszedł w końcu czas na relację z mojego udziału w wymianie paczek w ramach Zimowej Akcji u Terii

W ramach przeprowadzonego losowania przez organizatorkę moją drugą połówką w wymianie paczek została Ania z bloga http://rozmaitoscikosmetyczne.blogspot.com/

To właśnie dla niej przygotowywałam paczuszkę i to od niej dostałam mnóstwo cudeniek <3.

Co prawda swoją przesyłkę otrzymałam już miesiąc temu, ale strasznie jakoś opóźniło mi się dodanie tego posta.
Przepraszam...


Paczuszka była wypełniona po brzegi mnóstwem cudownych rzeczy.

Zaczynajmy...


Na sam początek coś do pielęgnacji twarzy. Te maseczki najbardziej mnie zaciekawiły i przyniosły dużo śmiechu dla mojego ukochanego. Nie mógł przestać się hihać z maseczki "dla suchej małpy " :D




Kolejną częścią zestawu są kosmetyki do pielęgnacji ciała. Takie kosmetyki najbardziej lubię i najczęściej stosuję.  Myślę, że ten olejek świetnie się sprawdzi do masowania. :)



Dalej....

Moja pierwsza maska do włosów z Kallosa. Mam nadzieję, że dzięki niej dołączę do  fanek Kallosów i zachęci mnie ona do poznania pozostałych rodzai :D




Mały dodatek z kolorówki i cudowna bransoletka <3



I kolejne, znane wszystkim produkty, a dla mnie nowość.
W końcu w moim posiadaniu Yankee Candle :P



No i na sam koniec zostawiłam jedzonko mniamu...mniamu... :3




Moja paczuszka jest cudowna i bardzo przypadła mi do gustu. Ku mojej uciesze w większości składa się z kosmetyków do pielęgnacji <3 Dziękuję!

Mam nadzieję, że paczuszka, którą wysłałam Ani również jej się tak spodobała :)


Buźka Kochani :*

37 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemna paczuszka. Miłego testowania. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna paczuszka - miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajna zawartość ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna paczuszka!
    Żałuję,że się nie zgłosiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajna paczuszka;) Same fajne kosmetyki;) Miłego użytkowania;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tego czekoladowego kremu ! Uwielbiam czekoladowe kosmetyki! Mamy wspólne zainteresowania! Obserwuję i pozdrawiam!^^

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten żurawinowy peeling mnie zainteresował!
    Pytałaś o wzajemną obserwacje, jasne. Zacznij i daj znac u mnie w kom :*


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super paczuszka! Testy będą meeega przyjemne :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet deserki się tutaj znalazły, super paczka, będzie testowanie. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam olejek do ciała W&B i był świetny

    OdpowiedzUsuń
  11. Same świetne rzeczy były w tej paczce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co do Kallosa to zdecydowanie najfajniejsza jest keratynowa <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zawartość;) miałam ten peleng ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna zawartość paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Żel o zapachu czekolady <3 :) Miłego testowania :) zawartość paczki świetna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna zawartośc :) Zwłaszcza te fikuśne maski mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna paczka ;) Maseczki zwróciły szczególnie moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna paczka :) Powiem Ci że miałam olejek i kupiłam go z myślą o masażu ;) ale niestety dość szybko się wchłania i co chwile trzeba go dodawać więc nie do końca się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj to szkoda, że tak słabo się sprawdza. No nic, na pewno znajdę do niego jakieś zastosowanie :D Ostatnio używałam do skórek po robieniu hybryd :D

      Usuń
  19. bardzo przyjemna paczuszka! :) wywołała by u mnie uśmiech na twarzy <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne produkty :) Na pewno każda z nas by się ucieszyła :) Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam ten peeling:) jest super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne te maski :D

    PS o towarach macanych pisałam niedawno na blogu. Szkoda, że spotkała Cię taka sytuacja w Rossmannie :(

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajne pudełeczko, maseczki ciekawią mnie najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna zawartość, i w ogóle cała akcja z wymianą pudełek super.

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo lubię peelingi Joanny

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna paczka, lubię te małe peelingi Joanny, miałam też jedwabnego kallosa.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna paczka, sama także brałam udział w akcji.
    Krem czekoladowy wygląda bardzo apetycznie.

    OdpowiedzUsuń