poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Projekt Denko II luty-marzec 2016

Cześć Kochane :)


Dzisiaj post z moim dwumiesięcznym denkiem. Jak na mnie to zużycie jest ogromne, bo zawsze uwielbiam zaczynać coś nowego, mimo że jeszcze poprzednie kosmetyki są niezużyte. Ehh...jestem niecierpliwym i ciekawskim stworzeniem.



Przynajmniej troszkę udało się odciążyć półkę z kosmetykami w łazience :D

Zaczynamy...


1. Hamamelis Yves Rocher żel pod prysznic 300 ml do skóry wrażliwej
Bardzo fajny, przyjemny i delikatny żel. Dobrze oczyszcza skórę, świetnie się pieni,  nie podrażnia i nie wysusza.  Produkt fajny, ale jak na żel pod prysznic zdecydowanie za drogi. Raczej nie kupię ponownie

2. Luksja, Revive Shower Power Pomegranate & Maracuya żel pod prysznic
Cudo! Cudo! I jeszcze raz cudo! Żel ma idealną, kremową konsystencję, świetnie się pieni i delikatnie oczyszcza skórę nie wysuszając jej. Jak dla mnie to żel ma dobrze oczyszczać skórę, sprawiać, że czuję się świeżo i pięknie pachnieć. Ten produkt to ma! Zapach jest obłędny, taki świeży i owocowy. Na pewno kupię ponownie

3. Tutti Frutti Farmona olejek do kąpieli jeżyna i malina
Na początku byłam zachwycona tym produktem, ale chyba tylko ze względu na zapach. Zapach jest bardzo przyjemny i owocowy. Olejek ma ciekawą konsystencję z mieniącymi się drobinkami, nie wysusza skóry i jest bardzo wydajny (ja stosowałam go pod prysznic). Nie wiem czy kupię ponownie



4. Sensual Joanna peeling do ciała gruboziarnisty

Produkt dobrze sprawdził się w swojej roli. Świetnie usuwał martwy naskórek i nie podrażniał skóry. Dokładana recenzja tutaj. Kupię ponownie

5. Tutti Frutti Farmona cukrowy peeling do ciała wiśnia&porzeczka
Peeling miał fajne działanie, dobrze usuwała martwy naskórek i po zastosowaniu pozostawiał cieniutką warstwę olejku, który natłuszczał i odżywiał skórę. Niestety ten okropny zapach był dla mnie nie do zniesienia. Nie mam pojęcia co mnie walnęło, że kupiłam o takim zapachu produkt. :(
Nie kupię ponownie

6. Avon Foot Works Skrub do stóp z solą morską
Dokładna recenzja tutaj. Nie kupię ponownie



7.  Natura Silk Marion Jedwab do włosów
Produkt o bardzo fajnym działaniu i przyjemnym zapachu. Dobrze odżywiał i nawilżał moje zniszczone włosy chroniąc przed kolejnymi uszkodzeniami.  Kupię ponownie

8. Alterra Maska do włosów
Znana i lubiana przez wiele osób maska do włosów zagościła również w mojej łazience. Już po pierwszym użyciu byłam zachwycona jej działaniem. Moje włosy były takie delikatne, miękkie, błyszczące i nie puszyły się po jej zastosowaniu. Produkt ma również przyjemny zapach, który pozostaje na włosach.  Niestety znalazłam mały minusik-za szybko się kończy :D Kupię ponownie



9. Effaclar La Roche-Posay żel do skóry tłustej i wrażliwej
Dokładna recenzja tutaj. Na pewno kupię ponownie

10.  Effaclar La Roche-Posay Tonik zwężający pory
Na całe szczęście była to tylko próbka. Ten produkt strasznie podrażniał mi skórę. Skóra piekła i szczypała, a ja byłam cała czerwona jak burak. Nie kupię!

11.  La Roche-Posay, Effaclar Duo [+]
Dokładna recenzja tutaj Na pewno kupię ponownie



12. Yves Rocher Beaute Des Mains Nawilżający krem do rąk
Ten krem dostałam w jakiejś promocji. Sprawdzał się całkiem dobrze, ale nie zachwycił mnie. Nie wiem czy kupię go ponownie, na pewno nie po cenie regularnej :P

13. Humektan Krem nawilżający 
Nawet nie wiem skąd go mam ha ha... Pewnie przepisał mi go jakiś dermatolog przy kuracji przeciwtrądzikowej, a ja o nim już zapomniałam. Musze przyznać, że świetnie się sprawdził przy problemie ze skórą atopową. Skóra po jego zastosowaniu stała się miękka, nawilżona i ukojona. Myślę, że może kiedyś kupię  ponownie.

14. Akneroxid 5
Świetnie sprawdza się w walce z moim niedoskonałościami. Po jego zastosowaniu następnego dnia moja cera wygląda o niebo lepiej. Wszystkie pryszcze są wysuszone i zdecydowanie mniejsze. Całe szczęście, że muszę go używać coraz rzadziej. Kupię ponownie



15. Calgate pasta do zębów
Pasta jak pasta. Dobrze oczyszczała, pieniła się i dawała przyjemny posmak w buzi. Kupię ponownie

16. Garnier Essentials Mleczko do demakijażu
Mleczko dobrze sprawdzało się w swojej roli, bez większego problemu zmywało makijaż i nie podrażniało skóry. Miało bardzo fajną gęstą konsystencję i było bardzo wydajne. Może kiedyś kupię ponownie



17. Fa Mystic Moments dezodorant
Ten produkt dobrze radził sobie z potem, był wydajny , nie pozostawiał plam na ubraniach i nie podrażniał skóry. Zapach bardzo fajny, ale chyba zbyt intensywny jak dla mnie. Nie wiem czy kupię ponownie

18. La Mores biedronkowe perfumy
Kupione dawien dawna za jakieś grosze w Biedronce i nie wiem co one jeszcze u mnie robiły. :D Zapach miały przeciętny, ale długo utrzymywały się na skórze i były bardzo wydajne. Raczej nie kupię ponownie.


To by było na tyle. Mam nadzieję, że wytrwałyście do końca. :)

Znacie któryś z tych produktów? Stosowałyście?

Buźka :*

28 komentarzy:

  1. Spore denko, ja już nie robię tego. brakło mi do tego nerwów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo tego :) lubię tutti frutti, reszty nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spore denko ;)Widzę że też lubisz kosmetyki YR tak samo jak Ja

    Dziękuję za odwiedziny i pozostawienia komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  4. te perfumy z biedronki zaskakują mnie czasami. znalazłam ostatnio woń co pachnie jak euphoria i trzyma się 3 dni na ubraniach xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam niczego no może oprócz pasty do zębów.

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie dużo tego ;) przy okazji zapraszam do mnie na bloga na konkurs www.glammadame1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie duże denko, tylko zużytych kosmetyków, a ja kojarzę tylko pastę :D A nie nie, jeszcze maskę do włosów z Alterry kiedyś miałam i również byłam z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. całkiem nieźle Ci poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam peelingu Tutti Frutti i jestem bardzo z niego zadowolona:)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Produkty Tutti-Frutti uwielbiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spore denko :) Ja mam peeling jeżyna i malina i zapach bardzo mi się podoba, działanie mogłoby być lepsze :) Miałam też krem do rąk z YR, zapach mi nie pasował, no i cena regularna też za wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie Ci poszło, gratuluję zużyć:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre z tyh produktów już miałam i byłam zadowolona :D !!
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę spore denko ;) Już nie pamiętam kiedy u siebie miałam taki post ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. spore to denko u mnie ostatnio idzie słabo z zużywaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pokaźne to denko. :-)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tutti frutti uwielbiam :) nie przeszkadza mi w ich peelingach parafina. A płyn szybko się nudzi ale zawsze dzielę się na pół z kimś więc nie jest źle :) zapachy mają obłędne, jeszcze się nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tutti frutti uwielbiam :) nie przeszkadza mi w ich peelingach parafina. A płyn szybko się nudzi ale zawsze dzielę się na pół z kimś więc nie jest źle :) zapachy mają obłędne, jeszcze się nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń