środa, 2 grudnia 2015

Dove, Silky Nourishment- Body Lotion

Odżywianie i nawilżanie mojej skóry to podstawa. Nie znoszę uczucia, gdy wszystko mnie swędzi z powodu suchej skóry. Wrrr to jest straszne uczucie!
Moim wybawcą zawsze jest balsam. To dzięki niemu mogę normalnie funkcjonować i zapomnieć chociaż przez chwilę o przesuszeniu mojego naskórka.

Czy balsam Dove sprostał moim wymaganiom?
Sprawdźmy ;)

 Opakowanie:

Typowe dla Dove, wykonane estetycznie i elegancko. Niestety jest nieprzezroczyste przez co nie możemy zobaczyć, ile zostało jeszcze produktu. Zamknięciem jest zatrzask, chodzi łatwo, ale szczelnie zamyka produkt. Na pewno nie połamiemy sobie paznokci otwierając balsam.
Duży plusem jest możliwość postawienia opakowania "do góry nogami", dzięki czemu wykorzystamy produkt do końca.
Pojemność mojego balsamu to 400ml

Skład i opis producenta:

 Zapach:

Jest przyjemny, nienachalny, kremowy i nie utrzymuje się długo na skórze. Taki typowy Dove.

Konsystencja:

Jak dla mnie jest ciut za rzadka, ale przyjemna i  łatwo możemy go rozsmarować na skórze.  Balsam szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Na skórze pozostają nam tylko złote drobinek-całkiem ciekawy efekt. Są delikatne, malutkie i jest ich bardzo dużo. Nie jest ot efekt nachalny i niesmaczny. W codziennym użytkowaniu są wręcz niezauważalne,dopiero się ujawniają przy świetle. Świetnie się sprawdzą do podkreślenia pierwszej opalenizny np. na plaży bądź podczas karnawałowych imprez, gdzie wszystko mieni się i błyszczy.

Działanie:

Hmm jak dla mnie balsam jak balsam. Nic nadzwyczajnego. Ani mnie nie zawiódł ani nie zaskoczył. 
Nawilżać nawilża, odżywiać odżywia. Niestety jest to efekt krótkotrwały. Balsam na pewno nie poradzi sobie z bardzo suchą skórą. 
Duży plus natomiast muszę przyznać za pozostawienie skóry delikatnej i miękkiej po użyciu tego balsamu.
Taki zwyczajny przeciętniak. Na pewno świetnie sprawdzi się w lato, gdy nasza skóra nie jest taka przesuszona.


Podsumowując:
Plusy:

+wydajność
+łatwa dostępność
+przystępny cenowo w promocji
+przyjemny zapach
+rozświetlające drobinki
+szybko się wchłania
+sprawia, że skóra jest miekka i delikatna
+nie uczula
+wygodne opakowanie


Minusy:

-słabe nawilżenie i odżywienie
-nie poradzi sobie z bardzo suchą skórą


Buźka :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz