niedziela, 8 listopada 2015

Piękna róża i zakupy Rossmann -49%

Cześć Wszystkim :D


Nie uwierzycie..sama z resztą nie mogłam w to uwierzyć! 
Jako że z chłopakiem mamy do siebie daleko to przyjechał do mnie wczoraj. Hurra! 
Ładnie się ubrałam, zrobiłam pyyszne naleśniki z owocami i lodami i czekałam na niego. Jest, przyjechał! I znowu mnie rozpieszcza mmm dostałam słodycze <Monisia łakomczuch :3 >. Spędziliśmy miło razem czas. Niestety rano przyszedł czas pożegnania. Jak ja tego nie lubię :/ Koniec końców rozstaliśmy się i pojechał do domu. Zostałam znowu sama :(
Zajęłam się sprzątaniem kuchni po śniadaniu, a tu nagle dzwoni domofon :O Kto to może być, przecież nikogo się nie spodziewam. Sprawdzam, a tam mój ukochany. Podobno coś zapomniał... Wpuszczam go, a sama szybko zerkam do pokoju co On niby zapomniał. Ale przecież tu nic nie ma..
Wiecie co? On zawrócił, kupił mi piękną różę i zrobił wspaniałą niespodziankę

Jakie są wasze sposoby żeby róża nie zwiędła szybko?
Ja zawsze najpierw ucinam końcówkę róży pod skosem i wkładam łodyżkę na kilkanaście sekund do szklanki z gorącą wodą. Dzięki temu pozbędziemy się bańki powietrza, która uniemożliwia róży pobieranie wody. Teraz wstawiamy róże do wody i cieszymy się jak najdłużej z ich piękna. Pamiętając oczywiście, żeby często wymieniać wodę na świeżą.


Za nami pierwszy tydzień promocji w Rossmannie -49%.  Tym razem obiecałam sobie, że nie wydam dużo pieniędzy i powstrzymywałam się przed zbędnymi wydatkami. Czas zacząć oszczędzać :D

Podczas zakupów postawiłam tylko na pielęgnację ust. Jestem ciekawa jak spiszą się w moich testach pomadki kupione po ok 2zł. ;) 

Czy tanie oznacza słabe i niewarte naszej uwagi produkty?

1.Delia Cosmetics- Witaminowy balsam do ust-Strawberry Sorbet, 4,9g  cena:1,98zł
2.Eveline Cosmetics- SOS Odżywczo-regenerujący balsam do ust- Strawberry, 4,5g   cena:1,83zł
3.Laura Conti- Balsam pielęgnacyjny do ust- wiśniowy- z efektem chłodzenia, 4g   cena:1,55zł
4.Laura Conti- Czekoladowy, wazelinowy balsam do ust, 15g   cena: 2,08zł


Trzymajcie się
Buźka :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz