środa, 11 listopada 2015

Mixa, Płyn micelarny Przeciw przesuszaniu

Nigdy nie było mi po drodze do płynów micelarnych, aż pewnego razu natknęłam się na promocję.
I zachęcona wieloma pozytywnymi opiniami zakupiłam Mixa.


Od kilku miesięcy stosuję kurację przeciwtrądzikową, która strasznie wysusza mi skórę.  Zawarta w składzie gliceryna bardzo dobrze nawilża i łagodzi podrażnienia na mojej twarzy. Ten płn jest na tyle delikatny, że nie podrażnia mi jej dodatkowo. Jest to doskonałe ukojenie dla mojej cery.
Makijaż stosuję delikatny, aby nie zapychać sobie dodatkowo porów. Mixa bardzo dobrze radzi sobie z jego zmywaniem.
Nie odnotowałam również nowych wyprysków spowodowanych stosowaniem tego produktu, co często się zdarza przy źle dobranych kosmetykach.

Opakowanie jest estetyczne, przezroczyste-dzięki czemu widzimy, ile jeszcze zostało produktu. Zamknięcie i dozownik są dobrze wykonane, pozwalają użyć pożądaną ilość produktu, nic się nie rozlewa.
Płyn ma przyjemny kwiatowy zapach.

Podsumowując:

Plusy:

+wydajny
+nawilża, odźywia i łagodzi
+nie podrażnia
+przyjemny zapach
+duże opakowanie 400ml
+delikatnie zmywa makijaż
+bez alkoholu i parabenów

Minusy:

-zbyt wygórowana cena regularna (23zł), ale zawsze można polować na promocje ;)

Do następnego
Buźka :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz