wtorek, 17 listopada 2015

Yves Rocher, Jardins du Monde-Pomarańcza z Florydy

Klientką Yves Rocher jestem od kliku lat. Niektóre produkty bardzo mi się spodobały, inne mniej, a jeszcze inne nawet nie zwróciły na siebie mojej uwagi.

Żelom jestem wierna już od dłuższego czasu i chętnie do nich wracam. Mają szeroką gamę zapachową od cytrusowych, przez kwiatowe po kremowe. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Tym razem zdecydowałam się na soczystą pomarańczę  z Florydy.


Kilka słów od producenta:
Skład:

Moja opinia:
Żel zamknięty w typowej dla tej serii buteleczce o pojemności 200ml. Opakowanie jest przezroczyste dzięki czemu widzimy, ile jeszcze zostało nam produktu. Niestety nie lubię zamknięcia tych żeli. Często obawiam się, że połamię sobie paznokcie
Zapach ma obłędnie pomarańczowy. Taki bardzo naturalny, energetyzujący i orzeźwiający.
Podczas kąpieli dobrze się pieni i jest wydajny. Mi wystarcza na ok 3-4 tyg.
Skóra po jego użyciu jest delikatna i gładka. Nie wysusza jej dodatkowo, co jest dla mnie bardzo ważne.
Cena regularne to 8,90zł

Ogólnie to jestem zadowolona. ;)

Podsumowując:
Plusy:

+wydajny
+konsystencja
+niesamowity zapach
+fajnie myje
+nie wysusza
+bez parabenow
+orzeźwia

Minusy:

-mała pojemność jak za cenę 8,90
-"niebezpieczne" zamknięcie opakowania
-zapach mógłby dłużej pozostawać na skórze
-dostępność


Jakie są wasze odczucia związane z żelami Yves Rocher? Lubicie? Stosowałyście?

Buźka :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz