środa, 4 listopada 2015

Moje "LiefeStylowe" zdobycze

        

Miałam takie ambitne plany, żeby dodać następny post zaraz po zakończeniu promocji w Super Pharm .
I co? Jak zwykle coś pokrzyżowało moje plany. :/
Czemu nie można powiedzieć chorobie: 
Idź sobie! Nie teraz! Nie mam czasu na chorowanie.
Oczywiście grypa nie posłuchała się i położyła mnie do łóżka na kilka długich i męczących dni.
Na szczęście bitwa wygrana i wracam do was. :)


A teraz do rzeczy :D Moje zdobycze promocyjne:



1. Zestaw płynu do soczewek Opti Free Replenish 2x300ml cena promocyjna 29,99zł
2. Zestaw soczewek Soflens 59 + krople Renu Multiplus  cena zestawu w promocji 45,01zł

Długo wzbraniałam się przed soczewkami Soflens 59. W internecie czytałam wiele pochlebnych opinii, ale dużo znajomych i specjalistów z optyków odradzało mi je. W końcu zdecydowałam się. Przecież za taką cenę soczewki na pół roku to jak za darmo. Już nie mogę się doczekać, żeby sprawdzić kto miał rację :P
3. Antyperspirant DOVE go fresh   pomegranate&lemon verbena scent
Uwiódł mnie swoim zapachem i nie mogłam się powstrzymać przed zakupem. Jest taki świeży i delikatny. Zobaczymy jak wypadnie podczas testów. Cena promocyjna 5,99zł
4. Garnier Body Intensywne Ujędrnianie odżywczy balsam
Odkąd pojawiły się coraz zimniejsze dni i wieczory moja skóra jest strasznie sucha. Mam nadzieję, że ten balsam poradzi sobie z tym problemem. Producent zapewnia o natychmiastowym ujędrnieniu skóry, więc nawilżenie skóry nie powinno być wyzwaniem :) Cena promocyjna 8,49zł
5. No i na sam koniec moje cudeńka <3  3 lakiery z Life. Cena każdego w promocji to 2,49zł

Już niedługo dodam recenzje tych wszystkich skarbów ;)

Trzymajcie się i do następnego   

Buźka :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz