wtorek, 21 marca 2017

Przyszła wiosna... Połączenie 2 odcieni różu na paznokciach Mollon Pro 7 Fuchsia Claresa 502

Jak mnie tu dawno nie było... Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze i cieszycie się z nadejścia wiosny. W końcu z dnia na dzień będzie coraz cieplej, a dzień coraz dłuższy.  :)

Wczoraj zachciało mi się zmienić paznokcie. Siedziałam nad nimi do późna, ale z efektu jestem zadowolona. Długo zastanawiałam się jaki wybrać kolor... W końcu wybór padł na dwa odcienie różu, tj. Mollon Pro 7 Fuchsia i Claresa 502


Jako bazę użyłam Hybrid Care z Mollon Pro. Muszę przyznać, ze fajnie się rozprowadzała na paznokciach. Nie spływała na skórki i pozostawiała równą taflę lakieru.

Kolejnym krokiem było wzmocnienie paznokci. Do tego użyłam reinforce (Nail Care Gel) z Mshare zakupionym na Aliexpress. Tanie a dobre. Jest to zamiennik Hard'a z Semilac'a :)


Kolorki fajnie się rozprowadzały. Nie spływały na skórki i dobrze się poziomowały. Ja użyłam 3 cienkich warstw koloru. Aczkolwiek Lakier z Mollon Pro miał lepsze krycie i pewnie 2 warstwy wystarczyłyby do zadowalającego efektu.


Na koniec użyłam top No wipe z Mshare. Uwielbiam go :)

Do ozdoby dodałam malutką cyrkonię również pochodzącą z Aliexpress. Super się mieni na słońcu. Cyrkonia przyklejona na reinforce :)



Jak Wam się podoba efekt końcowy? :)

Jakie macie teraz kolorki na Waszych pazurkach i jakich firm używacie lakierów? :)


4 komentarze:

  1. Lubię taki malinowy kolorek na pazurkach a ten brylancik uroczy. Piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne paznokcie. Bardziej spodobał mi się ten jaśniejszy róż :) Obecnie nie mam nic na paznokciach ale ostatnio miałam efekt lustra, który bardzo mi się podoba :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń