środa, 15 lutego 2017

Jubiler spełniający marzenia - Gold Art

Zdarzyło Wam się kiedykolwiek poszukiwać oryginalnej, niepowtarzalnej i w 100% dopasowanej do Was biżuterii? Jestem pewna, że tak. Tak też było i ze mną ostatnio. Przeszłam cały Białystok w poszukiwaniu czegoś innego niż mają wszyscy i w moim stylu. Niestety wszędzie były dostępne identyczne modele celebrytek, bo właśnie na taki rodzaj biżuterii się zdecydowałam.



Szukałam i szukałam i nigdzie nie mogłam znaleźć czegoś fajnego. Po przewertowaniu internetu w końcu wymyśliłam, co bym chciała. Była to piękna jaskółeczka zawieszona na stałe z boku szyi. Niestety na tym się problemy nie skończyły. Bo jak już wspomniałam nigdzie nie było czegoś takiego.



Z pomocą przyszło mi Gold Art. To właśnie oni zdecydowali się na zrobienie mojej celebrytki ze złota próby 585. I teraz pomyślicie, że ile to potrzeba kasy na takie zachcianki. Przecież mogłam się zadowolić zwykłym kółeczkiem albo serduszkiem. O tuż nie! Cenowo wyszło bardzo przystępnie i nie drożej niż w innych sklepach standardowe celebrytki.

Gold Art znałam już wcześniej, bo kupowałam tam prezenty dla moich przyjaciółek na 18. Mają spory wybór biżuterii w bardzo konkurencyjnych cenach. I co najważniejsze wszystko wykonane z najwyższej jakości metali szlachetnych, tj. srebro 925 i złoto 585.



Większość dostępnych modeli w sklepie jest wg ich własnego projektu, co gwarantuje nam orginalność i 100% zadowolenie.

W porównaniu z popularnymi jubilerami typu Kruk, Apart, Yes śmiem twierdzić, ze mają oni 2 razy niżesz ceny. Nawet biżuteria na zamówienie jest w bardzo korzystnych cenach. Od niedawna posiadają oni również swoją stronę internetową http://www.celebrytki.pl/, więc jeżeli jesteście zainteresowani to zapraszam do odwiedzenia ich.



Gold Art często organizuje akcje z rabatami, np na walentynki było -14%, wiec warto śledzić ich fp.

Gorąco polecam Gold Art, na pewno będziecie zadowoleni z ich usług :*

1 komentarz: